reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Leo Starý

Leo Starý

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadám odpovede na otázky v oblasti zdravého životného štýlu, dlhovekosti a životnej filozofie. Pred šiestimi rokmi, keď som začal mať zdravotné problémy, dostal som sa k informáciám o alkalickom životnom štýle. Začal som týmto spôsobom života žiť, vyliečil som sa, moja dcéra sa vyliečila z neliečiteľnej endometriózy a naša známa z lymfatickej rakoviny. Odvtedy je alkalický životný štýl mojou misiou. Chcem ľuďom povedať, že existuje nádej a cesta ako žiť život bez utrpenia. Zoznam autorových rubrík:  Alkalický životný štýl

reklama

Alkalický životný štýl

Liečenie rakoviny bolo objavené v roku 1931

Leo Starý

Liečenie rakoviny bolo objavené v roku 1931

Dr. Otto Heinrich Warburg, jeden z popredných biochemikov 20-teho storočia, získal Nobelovu cenu v roku 1931 za dôkaz, že rakovina nemôže prežiť v alkalickom prostredí bohatom na kyslík, ale darí sa jej v acidickom (kyslom) prostredí s nízkym obsahom kyslíku. Ak alkalizujete vaše vnútorné prostredie zásaditou potravou a tekutinami, existujúca rakovina sa vylieči a nová nemôže vzniknúť. Prečo je táto informácia odopretá verejnosti? Alkalizácia tela surovou zeleninou a alkalickou vodou lieči a zabraňuje vzniku nielen rakoviny, ale aj všetkých ostatných tzv. "civilizačných" chorôb.

  • 21. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 024x
  • 2
Čo spôsobuje neuro-degeneratívne choroby (skleróza mutiplex).

Leo Starý

Čo spôsobuje neuro-degeneratívne choroby (skleróza mutiplex).

Neuro-degeneratívne choroby ako skleróza mutiplex, Parkinsonova choroba, Alzheimerova choroba a amyotrofická laterálna skleróza (ALS) sa vyskytujú, keď je myelínový obal neurónových pripojení poškodený vďaka acidickému (kyselinovému) životnému štýlu.

  • 19. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 715x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu